Utan vänner stannar livet!

Var skulle man vara utan sina vänner??? Helt salig sen jag återvände till Malmberget. Är på besök hos minst en kompis varje dag. Lite skillnad från att ha suttit isolerad ute i byn i över ett halvår utan bil. Springer benen av mig varenda dag till företag, hälsar på kompisar, springer i affärer (har inga pengar men man kan ju drömma), är med på aktiviter, i går var vi 4st som gick på bingo (grattis Monica till högvinsten). Helt plötsligt räcker inte tiden till att ens laga mat eller sova. Helt underbart och jag mår bättre än på länge trots att alla problemen lever kvar. Men med vänner som peppar och stöttar så känns livet helt fantastiskt och man märker vilka ens riktiga vänner är. Blir peppad på facebook, via sms, telsamtal, besök m.m. Har ju vänner över hela Sverige och några utomlands. Det är ni som har gjort så att jag äntligen tagit mig ur sängen och slutat leva i mörkret. Nu är det verkligen vår. Vår ute, vår inne vår i hjärta vår i sinne… KRAAAAM på er!!!!
 U ALL!!!!
Dweia, snart på fötter
 
Kommentera

