(uppdaterad!) Sexigasta männen…

Ok, jag har fått skäll… flera vill veta vilka det är jag har räknat upp, vilka är de osv.. så jag uppdarear och lägger till en person..
Världens sexigaste män utan inbördes ordning
 
*Bruce Willis (Skådespelare)
*Ronny Eriksson (komiker bla)
*Peter Woodward (skådespelare)
*Ami James (tatuerare, Miami Ink)
*Matte Carlsson (bygglov)
*Kory Clarke (ny sångare i Trouble f.d. Warrior Soul)
*Ralf Gyllenhammar (Sångare i Mustasch, sluurp)
*Vince Neil (sångare i Mötley Crue)
*Mikael Nykvist (skådespelare)
*Craig Charles (skådespelare, programledare)
*Randy Spears (hmm  skådespelare)
*"Anno" Lindblad (hoppas jag kom ihåg efternamnet rätt.. Programledare, skådis mm)
 
Med reservation för stavning mm… Är det någon som ser någon gemensam nämnare? Jag gör det i alla fall inte.. Men fan va dina de är… *flåååås*
hittat några gemensamma saker. upptäckte att många var sångare! Hoppla?! Alla har humor och glittrande ögon!
 Dweia

Lämna en kommentar