Pissssssss…. suck..

.. uselt väder. vakna med huvudvärk i lägenheten. kom iväg sent och handlade och sen iväg mot byn… Stannade här vi posten för att låna dator och kolla mailen och facebook. När jag ska åka hem är bilen död….. Startkablar fungerade inte och jag har bilen fulllastad med grejer och hundarna är med. Lyckades få tag på pappa så han ska köra in med mazdan som är avställd (gick inte igenom besiktningen) men jag tror inte jag får med alla saker och vad gör jag med cittran?  HATAR att aldrig ha råd med vettiga bilar. Blir alltid stående över allt. tur att det finns mobiler. Oftast tar jag mig igång själv men inte i dag..
Jaha, nu ringde pappa och sa att han inte får igång mazdan… Suck. Nu får jag vänta ännu längre… SKITBIL!!!! Nåja, nu när jag ändå sitter här ska jag passa på att lägga ut annonser på kiruna cc och gällivare cc…
hoppas er dag e bättre än min…
Dweia
Kommentera

