Killar? elelr inte killar?

Jaha, vad säger man… Det finns massor av dem…. långa korta, mörka, ljusa, smala, tjocka… men en sak her de gemensamt… de går till 99% av fallen enbart på kännslan från undelivet…  Hur mkt de än säger Nej och verkar bestämda och kanske till och med tjurskalliga så om tjjen är snygg och har vett att utnyttja det så får hon som hon vill… Skumt va? Jag fick lite tips av en tjejkompis om hur man får en kille att göra som man vill utan att bråa. Jag testade i helgen och det fungerade friktionsfritt. det enda som krävdes va lite smicker och lite läckra kläder. Är ni killar verkligen så enkla att styra? Jag menar jag är ändå itne så snygg men det verkar funka för mig med…
*grubblande*
Dweia
Kommentera

