Rockklassiker!! Hett tips!

Hej alla schnyggingar!
Jag var inne på Mix Megapol för att kolla hur programledarna ser ut. Tex Jesse, Susanne, och Anders Timell ser ut. Eftersom exet inte har ngn radio här uppe på övervåningen klicka jag på "Lyssna Live" och började lyssna på Mix Megapol…. Så började jag kika. I höerkanten står lite olika saker typ:"studio 107,5", "Mix Megapol Borås" osv. Så står det "Rockklassiker"…. Rocker som jag e så klickade jag där och vad hittar jag? Den suveränaste radiokanal jag hittat hittills! 
Mitt hetat tipsär att ni går in och lyssnar NU!
Ha de Gött
Dweia
Kommentera

