ÄNGELÖGA!! och blodöra

Min kompis Hanna var uppe och sov över förra natten!
Skitkul att träffa henne igen.
Inte setts på snart 10 år och ändå när vi sågsvardet som vi setts i går.
Kändes lungt och skönt… Ok kan ha berott på att vi var halft medvetslösa av trötthet…
Men det var skönt och se henne och hopas hon kommer upp snart igen.
Min hund ska in och opereras för blodöra den 6nov.
5nov fyller "mommo" 70år.
Var dit med present i dag och så var jag på interflora och beställde en bukett för 300kr ihop med mitt ex som de ska leverera på hennes födelsedag. Det är eg mitt ex mommo men jag har lånat henne i brist på egen mommo. Älskar henne.
 Hon ser för övrigt inte en dag älde ut än 50. om ens det.
Mitt ex och hans fam ska fira henne på lördag men jag har inte möjlighet att vara med då och jag kan inte gå dit den 6:e för hunden blir nog rätt risig av operationen.
Varit hos vet i dag och tränat lite med honom så han inte ska vara så rädd.
När han varit där ett tag och träffat en sköterska slappnade han av och kissade på en stol…
Nu ska jag åka hem. kl e över midnatt och jag e pisstrött.
Vi höres snart (hoppas jag)
Kramizar
Ha de gött
Dweia
Kommentera

