Blommor 2007

Oj vilken knasig sommar det var…
Men våran granne har knallgröna fingrar!!
Jag fick den stora äran och nöjet att vara blomvakt när de var på gotland en månad. Passade på att fota en del av deras fantastiska blomsterprakt!  Och jag lyckades bara tadör på EN kruka… Ja inte på krukan utan på växterna i. Men det var för att det regnade så mkt och den stod i skuggan så den blev dränkt. Inte helt mitt fel men nästan. Jag kunde flyttat den. Inte ens Sveas änglatrumpet lyckades jag ha död på! Men mina egna mådde itne så bra. Har så konstiga ställen att sätta min krukor på. antingen på bron, och då har de skugga hela tiden, eller på brunnen och då har desol hela tiden…. Vad göra…
Kolla in alla fina blommor i fotoalbummet "blommor 2007"
Ha de gött
Dweia
Kommentera

