Kanske ska skriva lite om mitt liv oxå..

Eftersom jag börjat bli urkass på att höra av mig till folk så tänkte jag att det kanske skulle vara smart att skriva lite om mig också och inte bara om House. Lagt in lite nya bilder oxå. Hope you like them.
Tjaa… var ska jag börja… nej jag har inte fått läggenhet eller jobb än men håller fortfarande tummarna. Men jag mår så urkasst för det mesta att jag bara inte orkar tänka på det. ag får platsjournalen hemskickad eftersom jag har långt till Af och den är jättetjock men jag ahr tur om jag hittar ett jobb som jag kan söka.. Inte sett ett enda på tre veckor! Fast det finns massor att söka. Men de är mekaniker, injenjörer, truckförare mm. Inget jag har behörighet eller kunskaper om. Så lever jag på  4000kr/månad och det räcker bara till mat och lite soppa till min bil. Blir minst sagt dyrt när man är Glutenallergisk och har problemmed laktos.  
Nog om det, jag blir bara deppig igen.
Pappa dränkte våran skoter för några veckor sen. med vedlass och allt… Suck vi höll på i två dar innan vi fått upp allt på torrmark. Vinchade och lyfte och palladeunder osv. Min högerhand svullnade upp till en tjock boll för den blev så överansträngd. Men jisses vad underbart de var när man fick gå och lägga sig och veta att allt var hemme och stod i garaget. Men sen kunde jag knapt röra mig på två dar pga träningsvärk
I morgon fyller pappa år så nu ska jag hem och baka en kaka och städa lite. Vi får se när jag ses nästa gång. Men det blir nog inte lika långt uppehåll som det varit hittills. Hade tänkt ta med min dagbok och skriva ner lite av vad som hänt men det blev inte och när man väl sitter här är skallen helt tom… tommare än vanligt alltså…
Ha de gött alla gosingar
Vi höres
Kramiz
Dweia
2 svar so far »

  1. 1

    ░▒▓۩▂ ▃ ▅ ▆ █ ≈ea≈ █ ▆ ▅ ▃ ▂۩ ▓▒░ said,

    Herregud vilket jobb med skotern. Inte undra på att Du fick träningsvärk. Hoppas det gått över nu.
     
    Ja, jag har faktiskt saknat Din närvaro men jag har själv slarvat men haft lite problem med spacet och msn. Alltid något krångligt.
     
    Önskar Dig en trevlig helg.
     
    kram
     
    ewa

  2. 2

    ░▒▓۩▂ ▃ ▅ ▆ █ ≈ea≈ █ ▆ ▅ ▃ ▂۩ ▓▒░ said,

    Önskar Dig en trevlig helg och hoppas Du får Ditt jobb och lägenhet snart. Måste va jobbigt att leva på så lite i mån speciellt när Du har laktos också. Men jag håller tummarna för Dig.
    Blir jätteglad om Du hör av Dig nån gång (ler)
     
    kramen
     
    ewa


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

