Dr. House är kung…

Jag har blivit helt och totalt tokig i House!
Brukar inte gilla sjukhusserier, men House e helt fantastisk! 
Visste väl att jag skulle dyka upp i en TV-serie så småningom  
Likheterna mellan mig och House e slående… inte utseendemässigt kanske…
Så har ni inte kollat på House så gör det!!
Ni som inte gillar Hugh Lauries ngt ruffiga yttre (men DET gör jag, flååås) kanske istället gillar den sockersöte Jesse Spencer som Dr. Robert Chase, eller ni kanske föredrar Robert Sean Leonard som Dr. James Wilson, eller kanske ni gillar choklad och vackra ögon då är väl Omar Epps som Dr. Erik Foreman ngt dör er.Eller ni kanske gillar tjejer? Tja då finns ju den söta Jennifer Morrison som Dr. Alison Cameron eller sexiga Lisa Edelstein som Dr. Lisa Cuddy. Detär bara att välja. Men Dr. House själv är min helklara favorit.
Har sett Hugh Laurie i många andra serier och filmer men det glömmer man när man ser honom som House. Vissa skådespelare som man ser i flera olika serier och liknande kan man inte helt släppa när man ser dem i ngt annat, tex Lorezo Lamaz (stavning) kommer jag alltid förknippa med Falcon Crest även om jag sett honom i massor av olika filmer efteråt. Men Hugh Laurie glömmer jag att han spelat i Jeeves and Wooster och Blackadder och filmer som Förnuft och känsla. Han är så perfekt som House. Hur kan man inte älska ngn som har svart bälte i skuld (Hugh Laurie)? Eller ngn som menar att alla ljuger och när han tror på det ngn säger och blir konfronterad med sin tidigare tes snabbt svarar "men jag ljög" (house) En annan av mina favoriter är närCameron säger till honom att män borde växa upp och House snabbt svarar: visst, och hundar borde sluta slicka sig. Kommer aldrig att hända. Det finns så mycket kul citat från House att man inte kan sitta och skriva upp dem alla då tar det flera dar.
Kort sagt: Fan ta er om ni ringer och stör mig tisdagkvällar när House är på Tv.
Ha de gött vi höres
Kommentera

