Nu har man haft bakdag igen

SÅ nu kanske ni får fika när ni hälsar på
På söndag ska jag och sambon och svärföräldrarna till en draghundskamp och äta julmiddag. Jag har jobbat där förrut och det är så mysigt att vara där.  
Dricker som en kamel nu. Har tydligen gjömt att dricka under dan.
Så har jag varit ute och busat med hunden, hoppat och gömt mig bakom plogvallarna och sånt…
Gubben var och slakta ren i morse sånär jag steg upp hade han åkt och sen åt han lunch hos sina föräldrar innan han fort till jobbet så jag har itne sett honm förrän nu i kvällnär han kom hem vid halv elva från jobbet. SKÖÖÖNT att ha en hel dag försig själv.sen gick han ju och la sig nästan direktså jag fick pyssla klart i lugn och ro och vara ute med hunden mm…. Lördag skulle han visst hjälpa sin pappa med veden…
Nu sk ajag nog gå och lägga mig
Ha de gött
Dweia
Kommentera

