att jag aldrig hinner först

Varje år försöker jag hinna före en av mina vänner med julkorten men inte då. Jag ska posta mina i em när jag ska in med Volvon för ombesiktining.. Vad kom med posten i dag? jo, årets första julkort från henne. Tycker om att få julkort av henne mn någn jäkla december kunde jag väl få vara först? Nåja nu ska jag klä på mig och packa bilen sen bär det iväg. hoppas den går igenom nu annars skyller väl gubben på mig som vanligt…
Ska posta alla julklappar oxå. Inga dyra grejer men portna lär väl bli dyra
Ha de gött
vi höres
Dweia
Kommentera

