snö snö snö

det bra rasar ner från himlen och jag måste ut och skotta. Har tryckt upp fler dikthäften i dag och gjort paket redo att skickas av alla julklappar. Utom två för dem ska jag köpa lådor åt på "posten" när jag postar dem. Det har blivit 31 julkort innom sverige och tre innom EU. Dyrt med porto till allt. Skull eskickat fler om jag hade haft råd. Men lika bra att posta allt så snart som möjligt annars glömmer man det bara. Det kommer ändå alltid julkort från folk man glömt att skicka till.  Ska lägga in lite nya foton hit snart. Sitter och scannar lite gamla bilder. men vi får se hur det blir.
Har ni skrivit önske-listor ännu? Fick vykort av en kompis som just har flyttat till england men hon glömde skicka ngn avsändar adress så jag har fortfarande inte hennes nya adress. Irriterande för jag kan intesvara på kortet.
Börjar bli sjuk igen, är less på att alltid vara förkyld. Aldrig varit så mkt sjuk som jag varit i år  Och det kostade mig jobbet oxå och nu vill man verkligen inte vara arbetslös. Allt gå upp i pris och inkomsterna sjunker.  Men var just ute och kolla jobb på nätet via platsbanken mm men det finns inget som jag har behörighet för att söka. Finns ovanligt mkt lediga jobb men inget som jag har utbildning eller erfarenheter av… Känns lite pissigt faktiskt. Men men det löser sig väl så småning om. Ngt vettigt jobb hittar man väl. Även om det bara är deltid.
Ha de gött vi höres
Dweia  
Kommentera

