FYYY på mig..

.. har så mkt att göra och vad gör jag? Sitter och spelar på datorn hela tiden.  Har e n hel driva m tyg-jox att stryka igen. Behöver damsuga, byta sängkläder mm… Men kommer som inte igång riktigt.
Har en fråga oxå.. Hur kommer det sig att när jag inte har tid att prata så är alla ute på msn och vill prata men när jag har tid och vill prata så är ingen ute? Lagen om alltings jävlighet = Myrphys Law… vet ni vad Kerstins lag är? Den säger att Murphy var en optimist… Jag håller mig till Kerstins lag stämmer mer på mitt liv. Finns det ngt som kan gå fel så nog fan gör den det. Ofta saker som inte ska kunna gå fel gör det. Jag menar kolla bara på våra knäppa fel på bilen. Starta vindrutetorkarna så åker förarfönstret ner…  Öppna eller stäng en dörr så åker bagageluckan upp… osv
Men nu ska vi inte vara såna. Nu ska vi vara glada och gulliga och trevliga för detär snart jul, ngt min sambo inte fattat.  Men det kommer väl. Har lite julklappar kvar att slå in så jag får väl göra det nu så jag kan röja undan i röran här hemma med julpappaer snören tejp mm…
Ha de göttast
Dweia
Kommentera

