vad ger man?

Vad ger man till svärföräldrarna i Julklapp??? Ngn som har ngra tips?
Resten av sambons släkt har jag inga problem med att hitta saker till… Mn svärföräldrarna… Det blir jju itne bättre av att sambon inte tänker köpa ngt till sin mamma (de tänker inte ge varandra julklappar alls i år… presis som andra år kommer det att skita sig). Annars kan man ju alltid hänga med på gubbens presenter men nu gick inte det… Köpte mer åt "mommo" i går när vi var i Gällivare igen. I morgon ska vi till Kiruna. Jag ska föra min bil till pappa och lämna presenter och julklappar i både Svappavaara och Kiruna.. Så ska Cittran in på lagning igen.. . Kuligt? Nä. Nu måste jag fortsätta spela.. Blivit helt speltokig på King. Splead bort 100kr i går, ngt jag verkligen inte har råd att göra men men ngra nöjen måste man väl ha här ute i skogen…
Dweia
Kommentera

