insomnia

.. har knapt sovit på en vecka det börjar bli löjligt nu. Antingen blåser det ellr så fastnar jag på spelsighten se.king.com eller så fastnar jag framför tv´n… Får se om det blir bättre nu när gubben har ledigvecka. Tis har jag en Busy day.. Till Af, besiktiga bilen och på födelsedagsfesst… I morgon ska jag städa och rengöra kaninburarna. Gubben vill åka till kiruna men jag skulle heldre åka på onsdag… Vi får väl se hur det blir. Inget nytt på jobbfronten. trevlig arbetsförmedlare jag fått i alla fall. De är lite ovanligt. Haft två bra på raken nu måste vara ngt rekord. Suttit och spanat på plastbanken och lite andraställen efter jobb men inget som jag ahr behörighet för…
Nu piper mob oxå (mitt i natten!)
Höres
Dweia
Kommentera

