Pissigaste dan på länge…

Kulig födelsedag? NÄ!  
Massor som ringt och sms:at och skickat grattiskort och så och DET är kul och trevligt.. Men de som skulle ha kommit kunde inte pga vädret. Regna och blötsnö gör vägaran ömsom ishala ömsom moddiga och sliriga. Eftersom jag bor mitt ute i ingenstans så har alla långt att köra hit och det gör man itne gärna på de här vägarna. 
Men det har härnt ngt som inte hänt på mång många år! Pappa ringde och SJÖNG för mig i telefonen!!! Helt fucking unbeliveble!!!
Men sambon har betett sig som ett arsle hela tiden. Han hann bara in genom dörren så började spydigheterna hagla och så få samtal på samtal från släkt och vänner som inte ville köra (men jag förstår dem VERKLIGEN, var en snabbis tilll affären och det var inge kul att köra) så den här dan var INTE kul.
Men ändå lite för det värmer verkligen att folk ringer och skriver. Satt konstant i tel hela morgon och förmiddagen. hann bara lägga på luren så ringde nästa. DET var verkligen skönt. Hade bara sambon varit åtminstone lite snäll så hade det väl varit ok…
Men om man nu ska se positivt på det så har faktiskt svärmor varit här och fikat och vet ni vad? Hon hade köpt kanon presenter!!! Jag är helt förbluffad! Hon var trevlig och vi satt och prata ganska länge innan gubben min kom in från att han skottat snö. Det var skönt att ha henne här för då kunde inte gubben min visa sin fula sida nå mer  Men får väl höra ngt mer fult nu när han kommer ur duschen kanske ska gå ut med hunden nu så han hinner gå och lägga sig innan jag kommer in…
Ha de gött
Dweia  
1 Response so far »

  1. 1

    Monica said,

     Jag önskar jag inte bodde så långt borta…… Då hade vi kunnat sitta med en kopp te och ätit tårta hela natten. Vädret kunde få vara som det ville……. Kramar o blöta hund pussar från Enköping


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

