332211

Insåg att det aldrig kommer att bli finareän så . Jag menar jag har blivit 112211 och 222211 men 332211 måstevara det snyggaste och det kommer aldrig att komma åter.. Måste njuta påonsdag…. Det skummaär att jag inte känner mig som 32 nu … inte ens 30.. jag menar är man 30 så är man ju vuxen och nästan lite gammal? eller? Nåja fortfarande mkt att göra. Har varit i Gällivare hela dan och kollat på Tomtarnas vinterspel. Gillade den australiensiska tomtens sätt att äta gröt . Hade tänkt kolla på världscuppen oxå men vi ides inte det var nog med folk nere på stan. Glad att hitta en parkering.
Måste pyssla vidare nu
Höres
Ha de
Dweia
Kommentera

