Tillbaka

… Varit borta en vecka nästan. Vilket grisväder det är ute. Han som plogar vägen förbi vårat hus kom just hit och bad om hjälp. Det var så halt så han gled sidledes i diket med traktor och slunga och allt. Så min gubbe som har en större traktor med snökedjor fick åka och hjälpa. SKa sätta mig och scanna bilder i morgon. Kollat i min mammas gammla fotoalbum (mamma dog -90) och hittat gamla bilder från gården hon växte upp på och syskonen och mormor och morfar. Så jag ahde tänkt ta två bilder till varje syskon restaurera på datorn och ge dem i julklapp. Så har vi min kusin somville ha bilder på oss två ihop när vi var små och jag ahr hittat en hel del såna oxå. Vi är lucior, klätt ut oss, fikar och så påskkärringar så klart. Så jag har en hel del data jobb i morgon. Men nu har jag fullt upp.. 22 mail har det hunnit ramla in under veckan så det tar väl en stund att svara på dem. Så håller jag på att packa upp och tvätta mm
Tack tillalla som hörsammade min uppmaning att liva upp min vistelse hos pappa. Fick tom ett vykort dit *gulligt* plus tfn samtal, sms och ett hmm.. ngt udda mms …
Ha de gött, hörs nog i morgon
Dweia
P.s Alizze73 och Kusinen, paketen har kommit tack så mkt ska öppna på onsdag d.s
Kommentera

