EN vanlig dag

i mitt lilla liv.
Jaha, sitter och dricker te.
Försöker vända dygnet rätt så jag somnade vid 4-tiden i natt men var duktig och klev upp 7:30. Inte mkt sömn men har suttit och kollat tv hela morgonen och ätit nygräddade scones (glutenfria så klart) och druckit en massa te.
 Nu Har gubben vaknat och vi har ätit (jag igen) frukost och hjälpts åt att diska. Jag har just kollat mailen och sitter och dricker lite te (ja, igen). Så nu ska vi gå ut och såga ved ihop. Jag har lite jobbigt med andningen i dag så det är nog bra att gå ut. Solen skiner och det är runt -12
till -13 ute men de blir lite varmare på dan.
Kaninerna ska väl ha sitt oxå. En bra sak är att Lillöra verkar mkt piggare och tovorna är borta. Så det går åt rätt håll men då har det oxå varit väldigt milt ett tag nu. Det har vräkt ner snö, blöt och tung och halkig, men det har varit bara ngn eller ngra minusgrader. Blåst kallt dock men kaninerna är i skydd så det har inte stört dem.
Nu ropar han så det ärväl bara att springa (yeah, right) iväg då
Höres
Ha de gött
Dweia
 
Kommentera

