Ännu en natt har gått…

Ännu en natt med för lite sömn, bråkande mage och öm hals.
 
Fick dessutom ett giftigt samtal av en bekant i natt som påstår att en av våra gemnsamma msn-vänner snackat en massa skit om mig. Ok,min bekant är inte så mkt att lita på men hon lät för skadeglad för att det inte skulle ligga ngt bakom. Känner mig lurad på ngn sätt. MSN-vännen har alltid varit trevlig och det har varit kul att snacka med honom. Det har lika ofta varit han som tagit kontakt med mig som tvärt om men nu hette det tydligen att jag var en efterhängsen kärring???? Kan man inte säga det då face to face? Och om jag nu var så hemsk att tala med varför då ta kontakt? Och vill man inte prata med ngn kan man säga de på ett fint sätt om man inte vill såra. Jag föredrar den ärliga vägen "du, du e trevlig men inte min typ så jag vill inte prata mer med dig på msn" typ ngt sånt. Hatar folk som går bakom ryggen. Har mailat och bett om hans version av det hela eftersom jag inte litar till andrahands info. Den är ofta felaktig eller vriden. och i det här fallet så är den Bekanta människan ngn som just nu e sur (ngt hon oftast är) på mig vilket gör mig mer skeptisk. Hon brukar ljuga och hitta på saker och så men..Hon lät för skadeglad för att det inte skulle ligga ngt bakom. Frågan är bara vad. Den här bekanta brukar ljuga en gång ringde hon och påstod att min sambo hade gett sig på henne och försökt ha sex med henne.. Grejen var bara att han aldrig skulle göra ngt sådant, han tykcer hon e hemsk och försöker vara så långt bort som möjligt om hon kommer hit. OCh då när hon påstår att det här skulle ha hänt var min sambo och hjälpte min farsa  Men hon hade koll på att han inte var hemma den dan, lite kusligt. När jag sa att jag visste att hon ljög blev hon otrevlig och öste skit om hur tråkig jag var osv.. Sjuk människa? JA! Så vi får väl se vad som händer med MSN-vännen.
 
Nåja, nog om det. Håller på att packa för fullt. Åker till pappa i dag. Får se hur länge jag blir borta. Hade tänkt mig till tisdag men vi får se. Kommer jag få dataabstinens? JAAAA!  Men jag överlever väl det oxå.Behöver städa min våning där. Lämnade den rätt så mycket upp och ner sist. Så ska jag passa på att hjälpa pappa lite med veden och så.
Ni som har mitt mob nr Skicka gärna ett sms eller mms. Kan bli segt ute i bushen. Kan inte prata i mob där för de e för dålig täckning.
Nu måste jag börja förbereda lunchen, mata kaninerna och småfåglarna och gå ut med hunden. Ska bara plocka ner lite texter på diskett så jag kan jobba lite med dem hos pappa oxå (har dator men inte internet)
Ha en fin helg
Kramis
Dweia
Kommentera

