Sent i kväll igen…

Så e kl över ett igen… Varför har jag så svårt att komma isäng. Nu har jag fortfarande kvar att rasta hunden och skulle bytt sängkläder oxå..  Men jag har slagit in ngra julklappar till .. He he Undrar vad snuttan kommer gilla den senaste jag köpte.. *fniss* Men min gubbe blir nog vansinnig när jhan komme rhem i morgon bitti… öhh.. nu på morgonen blir det juh, och jag itne har gjort det jag hade sagt… Nåja får hinna det i morgon..öh.. i dag när jag vaknar.
 
Vet ni om man kan köpa extra minne ngn stans? Jag menar inte till datorn utan till mig.
Varför? Jo, jag bor som sagt 4 mil från "stan". I dag skulle jag dit och handla, lämna tapetproverna, hämta Snuttan från jobbet och ge henne en påse potais (vi odlar själva).. Kom till jobbet och skull eplocka upp Snuttan skull ekolla i börsen om jag hade en krona till kaffeautomaten medan jag väntade kollade i  väskan…. Ingen plånbok!.. Ringde gubben för att höra om han sett den.. Då säger han att tapetproverna och potatisen oxåligger kvar på soffan i köket…*suck* Plockad eupp snuttan och frågade om hon ville åka med och se hur jag bor.. Det nappade hon på. Så vi for 4 mil hem, en mil till, till närmaste bensinmack och for tillbaka till "stan". Lämnade av snuttan och potatisen, for och lämna tapetproverna och for sen och handlade… Sen började jakten. Skulle köpa tändstift t gubbens bil… slut slut slut… Blä.. Så de var bara att fara hem igen… Körde runt på alla bensinstationerna, inkl malmberget. Hade jag haftplånboken med från början hade jag hunnit t handelshuset oxå men icke. Suck.. Less på att glömma allt JÄMT. Så snälla, vet ni var man kan få extra minne säg till.
Nu ska jag ut i kylan med vovven och sen sängen…
ZZZZZZZZZZZZZZZ
Dweia
Kommentera

