Hatar slaskbrunnen!!

Jag verkligen hatar våran slaskbrunn. Först la hela systemet av, vi fick gräva upp och trassal har tagit en vecka och nu frysker skiten.. bokstavligt. *morr* över 10000:- har det kostat hittills och nu måste vi kanske ta hit grävmaskin igen BLÄÄÄÄÄÄÄ!
Annars har jag hunnit med en hel del av det jag skulle hinna i dag men lååångt ifrån allt.
Slagit in 24 julklappar (men har fortf ca24 kvar att slå in och inhandla och göra färdigt) och sågat lite ved, plockat i ordning lite här vid datorn osv..  Är så trött och seg i dag att allt går så långsamt…
Nu måste jag fortsätta med berättelsen som jag hoppas ska ge mig 100 000kr..  (skrivartävling)
Ha de gött
Dweia
Kommentera

