yiiihhhaa!

Trodde inte jag skulle få klart svärfars bild till farsdagmen efter många timmar får den nu duga! känns kul.. får se vad han tycker..
Gubben min tänkte ta med orginalbilden oxå när han går till sin pappapå söndag. Jag är ju hemma hos min pappa då såjag får inte se hans min men det lär jag väl få höra.
Visstja måste höra med Svärmor omhon har barnbilder på min sambo och hans syskon så kan jag göra ngt kul med dem och ge honom i julklapp. Har bara suttit med bilder rätt länge nu och jobbat så mitt skrivande har bliriv eftersatt. Får väl ta itu med det i kväll.. Gubben jobbar ioch  för sig natt nu så det är lungt och skönt att skriva på dan när ahn sover men då är det ljust så man behöver vara ute.. Vi får väl se…
Ha de gött och beundra mina mästervärk…
Dweia
Kommentera

