Var e ögonen? Däääär e ögonen..tror jag

Oj  hjälp va trött jag är.
 Gubben var just och väckte mig. Jag bad honom om det så jag klagar inte på det. Men  jag satt uppe på msn plus att jag jobbade med en berättelse till kl var mellan 4 och 5.     
 E man knäpp eller?
Vill inte vända dygnet så här på en gång så jag bad gubben väcka mig men just nu känns e inte som ngn bra idé. kl är 10,28 söndag morgon och jag har sovit 5-6 timmar förra natten blev det 4 timmar. Varför gör jag så mot mig själv? Sover mindre närj ag e hemma än när jag jobbar! inte konstigt att jag aldrig blir frisk   Men i dag blir det mindre på msn. Har massor att göra och gubben e på uselt humör för det går inte osm det ska med brunnen så bäst att hålla honom välmatad. En gubbe (äv jag själv så klart) är inte kul att ha och göra med om man är trött, stressad och sen hungrig ovanpå det. I dag blir det kycklig till lunch sen tror jag det blir plommonspäckad fläskkarré till middag.. uj vad jag blev hungrig!  Kanske dax attäta frukost. Då kanske jag får upp ögonen så pass att de syns bland alla påsar och valkar. Hmmm om jag skulle på Halloween fest hade jag inte behövt ngn mask i alla fall  Inget ont som inte her ngt gott med sig.. Men vänta nu.. jag ska inte på ngn fest. Tur e väl det för jag kan inte duscha nu. Avloppet är upp grävt och det vill frysa så att så lite vatten som möjligt är det som gäller just nu… Återkommer med mer bilder senare. Ska inte göra om misstaget att inte ha back-upper den här gången.  
Det blir troligen en hög kompisar och sånt som trillar in i dagens fotoalbum. Men först ska jag klä på mig, äta frukost och så ut och mata kaninerna, rasta hunden och sen sortera lite skräp i vedboden.
No rest for the wicked va?
Dweia           
1 Response so far »

  1. 1

    ░▒▓۩▂ ▃ ▅ ▆ █ ≈ea≈ █ ▆ ▅ ▃ ▂۩ ▓▒░ said,

    Vet själv detta med att sitta uppe vid datorn. Tiden rusar iväg. Man tänker ska bara göra det och det och kolla där, så vipps är kl midnatt;=)
     
    Men lägg Dig desto tidigare ikväll nu;=)
     
    ha en fin vecka i nov mörkret
     
    kram
     
    ewa


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

