did someone say saturday???

Skrev en blogg här i morse.. men den försvann av ngn anledning.. endast rubriken kvar?? Ngn som vet vad som hänt???
Irriterande för det var en som jag var nöjd med..
nåja då skriver vi en annan..*gråter blod ett ag över att ha förlorat morgonens text… *
 
Helg ja, vad e de för bra med helgen. Det är ju det stressigaste på hela veckan! Då ska man hinna träffa alla mna inte hunnit med för man jobbat, man ska hinna med allt i hemmet man inte hunnit eller orkat under veckan. Man ska vara social och ha fest och så ska man ovanpå allting hinna med allt annat, rasta hunden, mata kaniner, laga mat mm
Pappa har ringt flera gånger i dag. Så jag kunde lika gärna åkt med. Ja visst ja det var ju ngt jag skrev i morse. Efter allt gräl och strul i går så bestämde jag mig föratt vara hemma, åker till pappa under veckan istället och stannar till farsdag om allt går som det ska.
Appropå farsdag.. Många tycker att det bara är komersieltdravel… Men om man vill hylla sin far så är det väl praktiskt att det finns inte blir det av annars?
Hörde detssuom en hel del kritik på radion i dag om att handlarna gnuggr händerna för att vi her gått på Halloween myten.. Men jag menar Hallå, om man nu gillar häxor, vampyrer, fladdermöss ( -Mamma, är det fult att säga mus? – ja min vän det är det *pojken grubblar ett tag.. så skiner han upp och utbrister* – Mamma, mamma det hänger en fladderfitta i garaget   ) så varför får man då inte frossa i detta? Älskar fester med teman så man får klä ut sig. Och förresten är det ju bara bra om det går bra för handeln för då går de ju bra för sverige… Så vad klagar de över. Hela tiden får manhöra att det är kommersiellt dravel. Men allvarligt talat hur bra är vi på att tex verkligen köpa ett kort åt mamma eller pappa om vi inte hade haft mors och fars dag?  Och vill folk köpa helloween saker så varöfr inte låta de göra det utan att racka ner på dem och kalla dem idioter. Det är ju de man gör när folk köper såna saker och sen fnyser man och kallar det kommersiell smörja. nog om de innan jag blir på dåligt humör.
Ang gårdagen.. SNUTTAN I NORR jag vill bara att du ska veta TACK!!! Vad skulle jag göra utan dig?? Du har rätt menjag orkar inte just nu känner att jag måste stabilisera mig först. Varva ner och landa. Men jag lovar dig och M.Å. jag SKA göra det.Men inte än..Har siktat in mig på februari.
Dweia   It wouldn´t be rainbows without any rain
 
4 svar so far »

  1. 1

    Damiano said,

    hi, i\’m an italian boy… i would like to chat with people from other
    countries so, if you want, you may add me in your MSN contacts (my one
    is allanon87@hotmail.it) bye bye!

  2. 2

    Monica said,

    Vad jag är glad att för att jag inte finns i ditt huvud…. Jag skulle gå under av ljudet. I mitt huvud gör det bara ont, så det verkar vara bättre ….
    Kramar/Monica

  3. 3

    Definitely believe that which you stated. Your favorite reason
    appeared to be on the web the simplest thing to be
    aware of. I say to you, I certainly get annoyed while people consider worries that they plainly
    don’t know about. You managed to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing without having side effect , people could take a signal. Will probably be back to get more. Thanks

  4. 4

    Hi there to every body, it’s my first pay a quick visit of this web site; this webpage contains amazing and in fact good stuff for readers.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

