Trött igen … som vanligt

Jaha.. så satt man fast framför datorn …Sitter och surfar när jag egenligen borde skriva på mina böcker noveller dikter och annat jox… Hittade en sida jag vill att ni kollar på den heter www.multimanus.se där finns allt man behöver för att skriva. Länkar till förlag, skrivövningarlänkar till ordböcker, synonymlexikon, länkar till skrivarkurser m.m. Helt underbar sida satt fast där hela dan i går till min sambosstora skräck. Hottade bla att Rabén och sjögren har en skrivar tävling där första priset är 100 000kr! men man har väl inte så stro chan antar jag .. Men man kan ju försöka. De skrivövningar som finns där är helt klart värt att testa. Satt med ngra av dem i går men det gäller att verkligen göra som de säger. Svårt att skriva på kommando med todsperss. Men det är bra att kunna. Läste igenom det jag skrevi går och blev förvånad. de mesta är ju bra! bättre än mycket av de jag skrivit tidigare och bearbetat fram och tillbaka. Tror jag överbearbetar allt hela tiden…Man kunde vinna ett författarkit om man skrev en kortnovell oxå. Helt klart värt att testa… Måste bra gå in på inkClub och beställa bläck först…
Ha de bästast
*kram*
Dweia
2 svar so far »

  1. 1

    ░▒▓۩▂ ▃ ▅ ▆ █ ≈ea≈ █ ▆ ▅ ▃ ▂۩ ▓▒░ said,

    Hej och Tack för Dina rader i min gästbok. Beklagar djupt det som hände. Livet är orättvist.
     
    Läser att Du är intresserad av böcker. Kanske Du är på väg att bli våra nya författare?
     
    HA en trevlig Halloween och var rädd om Dig.
     
    kram
     
    ea
     

  2. 2

    Dweia said,

    Du har en grymt fin hemsida…! Trevligt med en kommentar. Hoppas allt går vägen för dig.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

