skriva skriva skriva

 
Skrivit och skrivit och skrivit i flera dar nu. Är det inte jobbansökningar så är det föreningsarbete elelr svara på mail från de jag handralt av på tradera. Hoppas alla på tradera är nöjda med mig trots att jag strulat lite.
I går var en tuff dag.
 fick sovit 4 timmar sen upp och köra sambon till grannbyn varifrån han brukar sammåka. Jag behövde bilen så det var bara att kliva upp. Jag kom isäng 01:00 och upp 04:15..  När jag kom tillbaka så ville hunden ut så det var bara att klä på sig igen och gå ut i kylan. Passade på att köra in en skottkärra ved oxå när jag ändå var ute.
Huttrande kom jag in igen och tände i pannan för att få lite värme. (vi har en gammal kökspanna bekvämt men skräpigt) Sen började jag måla några ramar som vi ska ha till bilder som jag har tagit som vi sen förstorar och skriver ut på skrivaren. Vi skriver ut på vanligt A¤ papper det blir inte så dyrt och man kan med gott samvete byta bilder då och då. När det var klartog jag och spacklade ena sidan av våran köksdörr som jag håller på att restaurerar. Är det ngn som vill ha en stol målad så är jag ganska billig.   Sen var det bara att dusha och sen fara på min ljusbehandlig. Hade massa ärenden bland annat hämtade jag ut mina NYA GLASÖGON!! YIIIIPPPPIIIIEEEEE!!!!  Helt underbart även om jag blir yr i huvet av dem till att börja med.Passade oxå på att köpa STOOOORA påskägg till syrrans pojkar som kommer upp tillpåsk och ett till min kusin vitamin som kommer upp från sundsvall. Men hon måste väl räklnas somvuxen så jag köpte ett liiiitet ägg åt henne har inte helt bestämt vad som ska vara i den ännu … men det kommer.. 
Om jag får svar på min jobbansökan till Multipartner så börjar jag jobba redan 26:e mars. Då kanske jag inte är ledig över påsk  Något jag verkligen hoppats på. För syrran kommer upp med ungarna för första gången på 4år, kusin vitamin kommer upp med sin sambo och så är det så mycket pimpeltävlingar och så hade jag och en kompis tänkt ha loppis. Men vi får väl se vad som händer. Nu måste jag fortsätta skriva på föreningsarbetena. Är det ngn som vill ha skrivhjälp? Jag är ganska billig
he he
 
Kommentera

