trött igen…

Jaaa… vad säger man…
I går satt jag vid datorn mesta tiden. Men jag hann ändå med ett rasta hunden och tvätta honom.. Så nu måste jag städa toaletten. Det är hundhår över allt!  Men vovvis är mjuk och len och luktar inte gammal trasa nå mer i alla fall.  Hade tänkt sova till 7 åtminstone i dag. Men när gubens klocka ringde vem var uppe då? Jo, lilla jag. Suttit en timme och scannat in bilder i dag oc hskickat iväg i mail. Ska bli kul att höra kommentarerna när min släkt och mina vänner får dem.  Hittat en hel del inte så smickrande bilder.
Jag ahr väldigt mycke fina naturbilder. Man kanske skulle bli naturfotograf när man blir stor… eller vuxen…eller jag menar… tja… E man fet och över 30 så ska man väl vara alltihop.
Istället sitter jag och gör ett dikthäfte som jag ska skriva ut på våran skrivare och sälja så jag får råd med bläckpatroner och papper för att kunna skriva ut ännu mer osv..
Är det ngn som är intresserad av att köpa ett häfte? Maila då eller lämna en kommentar..
Finns det ngn där ute som kan svara på varför det alltid blir elelr istället för eller när jag skirver fort… eller itne istället för inte… har ett gäng såna ord som ALLTID blir fel så jag måste backa och ändra.
I morse när jag vaknade så snöade det och var -17 nu börjar solen titta fram. Jag har (har blir alltid ahr)mattorna hängande ute så de måste väl borstas av, men jag ska väl dammsuga först.  Dammsuga och diska är nog det värsta jag vet. Håller på att måla en dörr så jag kanske gör det istället så vi får tillbaka den på plats. Men först ska jag sitta vid datorn ett tag till och jobba med mina bilder.
Hoppas ni får en fin dag… Det ska nog jag ha
hoppas jag….
Dweia
 
Kommentera

