soligt

Jaha så var det dax för ännu en vecka i mitt lilla liv.
Vaknade när min sambo klev upp kl 4 för att åka till jobbet.  Han jobbar skiftgång och den här veckan är arbetstiderna 6-14.. Trött men inte tillräckligt för att gå och lägga mig igen. Satt och skrev på en jobbansökan men började frysa om fötterna så jag gick ner och tände i pannan och gjorde frukost.  Solen skiner ute men det är kallt än så länge. Hoppas det blir varmare på dan. Ska försöka hinna bada hunden  och färga mitt hår. Blekte det för en tid sedan men något i vattnet gör att det blir grönare för varje gång jag duschar. Trist.
I em ska jag till sjukhuset för min ljusbehandling på händer och fötter. Behandligstiden går snart ut men inte är ja bättre för det. Uch, känns som en trist dag… Men det KAN det inte vara! Jag menar, solen skiner.  Då kan det väl inte vara trist? Nåja kl är bara 7:15 just nu… Och alla som känner mig vet att jag inte är ngn morgonmänniska… Så gäääsp på er så hörs vi i morgon och ser om dagen blev så trist som jag trodde..
Dweia 
Kommentera

